TEC DIODE Laser à diodi classici 808nm 755nm 1064nm Macchina per depilazione a tripla lunghezza d'onda

一代手具3

 

Principiu 1.Working di Diode Laser System

A tecnulugia di depilazione laser diodu hè basatu annantu à a dinamica selettivadi luce è di calore.U laser passa per a superficia di a pelle per ghjunghjeradice di i folliculi piliferi;a luce pò esse assorbita è cunvertita in calore
dannatu tissutu follicle capelli, cusì chì a perdita di capelli rigenerazione senzaferita à u tissutu circundante.Dolore ligeru, operazione faciule, a tecnulugia più sicura per i capelli permanentieliminazione.
U laser diodu 808nm hè statu dimustratu per esse a scelta più veloce per a maiò parte di i tipi di epilazione di a pelle è di i capelli.
2 Lunghezze d'onda miste di 755nm 808nm 1064nm sò adattati è efficaci per tutti i toni di a pelle è i culori di capelli.
A lunghezza d'onda di a luce hà a pruprietà chì:
A più longa hè a lunghezza d'onda, a più profonda a penetrazione, è l'assorbimentu di energia più bassu;
A più corta hè a lunghezza d'onda, più altu hè l'assorbimentu d'energia, è l'assorbimentu d'energia più altu.
Ogni luce di lunghezza d'onda hà u so intervallu di trattamentu principale:
808nm hè a lunghezza d'onda più veloce in a depilazione;
755nm hà un grande risultatu in a depilazione sottile;
1064nm hè principalmente per a depilazione in i clienti di pelle scura o abbronzata.
Per i laser diodi di triple lunghezze d'onda miste, queste 3 lunghezze d'onda funzioneranu inseme à u stessu tempu.I luci di lunghezza d'onda 755nm, 808nm è 1064nm anu diverse profondità di penetrazione è capacità di assorbimentu di melanina,
adattatu per diversi tipi di pelle è di capelli.
Laser à diodi (tramindui laser diodu 808nm è laser diodu di triple lunghezze d'onda miste) hà una larga gamma di applicazioni cumprese l'epilazione di guance, labbra, barba, collu, schiena, pettu, ascella, bracciu, bikini, gamba, etc.

2.Introduction di manicu

U manicu laser diodu hè unicu cuncepitu cù a Tecnulugia CIA™ è a Tecnulugia ICE™.
CIA™ Technology - Raffreddamentu in anticipu
Utiliza punte di rinfrescante TEC 25mm * 25mm per rinfriscà a pelle prima, durante è dopu i trattamenti.Puderà prutege l'epidemi da ferite, riduce u dulore durante a depilazione, è aumenta u cunfortu per i pazienti.
Tecnulugia ICE™ - Raffreddamentu Simultaneu di Cuntattu
Hè una tecnulugia avanzata chì rinfresce a pelle continuamente durante i trattamenti.Minimizza u risicu di brusture nantu à l'epidermisa mentre mantene u calore per penetrà a dermis induve sò i follicle pilidi.

Principiu di trattamentu

L'obiettivu di l'epilazione laser hè di ottene a distruzzione follicular piuttostu chè l'epilazione temporanea risultatu da u riscaldamentu di u capeddu solu.
u tissutu follicular è perifollicular prubabilmente furnisce solu
epilazione temporanea.
Questu hè più spessu nutatu cù laser scanned low-power;è pò spiegà u rapidu regrossu vistu cù sistemi di depilazione di bassa energia.A scelta di i paràmetri di trattamentu curretti hè essenziale per u trattamentu successu.

 

Post-Trattamentu

1. Dopu à u trattamentu, a pelle averà una certa sensazione di ardenti, rinfrescenduzona di trattamentu cù capu di rinfrescante per 10 -15 minuti;
2.L'area trattata pò sperienze alcuni rashes rossi, sparisce dopuun ghjornu o dui.
3.Ùn applicà micca creme pesanti o lozioni chì ponu bluccà i poriè causari cumplicazioni.
4.Evite u sole intensu, sunbed o altre abbronzatura artificiale per unumesi dopu à u trattamentu.L'abbronzatura dopu a sessione di trattamentu pò rinfurzàa regenerazione di melanina, chì pò esse risultatu in iperpigmentazione
5. Ùn scrub o esfoliate l'area di trattamentu in 7 ghjorni.Ùn aduprate miccachimichi o medicazione (alcuni da quelli riferiti in questiinstructions) nantu à a zona trattata per una settimana.



Tempu di Postu: Dec-29-2021