Precauzioni dopu à photorejuvenation

Fotorejuvenationhè stata doppiamente populari, veloce, multifunzionale, non invasive, indolore.In ogni casu, u periodu di retenzioni cortu, l'effettu ùn hè micca significativu, face ancu per parechje persone criticate, in fattu, a causa di sti mutivi hè spessu perchè ùn fate micca attente à questi punti in u periodu postoperatoriu!

Mancanza d'attenzione à l'idratazione

Fotorejuvenationhè un trattamentu cosmeticu medicale chì utilizeghja intensi fotoni pulsati per pruduce un effettu fotochimicu chì migliurà a pelle.Aduprate una luce culurata di spettru largu specificu, chì irradia direttamente a superficia di a pelle è penetra in a capa prufonda di a pelle, causandu cambiamenti in a struttura moleculare di fibri di collagene è fibri elastici in a derma.

In più,fotorejuvenationface usu di u principiu di photothermolysis quandu ghjunghje l'effetti di sguassà spots è acne marks, chì significa chì i dipositi di pigmentazione sò à una temperatura più altu ch'è a pelle circundante dopu avè assorbutu a luce, è a diffarenza di a so temperatura hè utilizata per fà i pigmenti. rompe è si decompone, eliminendu i dipositi di pigmentazione.

Cume a pelle hè fortemente stimulata, u metabolismu di a pelle s'accelerà, a temperatura locale di a pelle aumenta, a funzione protettiva di a membrana sebacea hè debilitata ... è altri motivi portanu à a desidratazione è a secchezza di a pelle.Dunque, dopu à u trattamentu deve esse assai acqua per calmà è calmà a pelle.Altrimenti, ùn solu ùn pò micca ottene l'effettu desideratu di a bellezza di a pelle, ma farà chì a pelle diventa secca è sensitiva.

Mancanza d'attenzione à a prutezzione di u sole

Fotorejuvenationtrattamentu, ancu s'è a pelle ùn hè in generale micca danni esterni evidenti, ma u stratu corneum di a pelle, a membrana sebaceous è altri tissuti seranu fotoni à un certu gradu di dannu, affettendu cusì a funzione di a barriera di a pelle, moisturizing, anti-inflammatory è sunscreen. Tuttavia, ùn vi preoccupate micca troppu quandu si sente "dannu" chì u mecanismu d'autoreparazione di a pelle hè prumuvutu, diventendu cusì ferma è tenera.)

Dunque, a capacità d'autodifesa di a pelle serà debilitatu per un periudu di tempu dopuphotoreuvenationtrattamentu.Se a pelle ùn hè micca scientificamente prutetta da u sole à questu tempu, u dannu di i raghji ultraviolet à a pelle serà più grande, invariabilmente aumentendu e cellule di melanina in a pelle, chì portanu à u sintumu indesevule di anti-negritu o decolorazione.


Tempu di post: 28-aug-2023