IPL Skin Rejuvenation: Beneficii, Efficacia, Effetti Side

● Rejuvenation di a pelle IPL hè una prucedura di cura di a pelle non invasive chì usa impulsi di luce di alta putenza per migliurà l'aspettu di a pelle.
●This prucedura tratta dinù cuncerna peddi cumuna cum'è wrinkles, spots scuri, vini unsightly o capillaries rottu.
●IPL hè ancu efficace in u trattamentu di i danni di u sole è e cicatrici, è u rossu assuciatu cù rosacea.
U rejuvenimentu di a pelle hè un termu umbrella chì si applica à qualsiasi trattamentu chì face chì a pelle pare più ghjovana.Parechje opzioni di trattamentu sò dispunibuli è includenu opzioni chirurgiche è non chirurgiche.
U rejuvenimentu di a pelle hè più spessu assuciatu à minimizzà i segni naturali di l'anziane, ma pò ancu indirizzà i danni di a pelle chì risultanu da ferite o traumu, è ancu migliurà i sintomi di certi cundizioni di a pelle cum'è rosacea.
U rejuvenementu di a pelle cù luce pulsata intensa (IPL) hè un tipu di terapia di luce utilizata per trattà questi prublemi di a pelle.A cuntrariu di l'altri terapii di luce, in particulare quelli fatti cù laser, l'IPL provoca danni minimi à a pelle è a ricuperazione dura pocu ghjorni.Stu metudu di rejuvenation di a pelle hè sicuru, cù un minimu di downtime.

Cos'è l'IPL Skin Rejuvenation?
U rejuveneamentu di a pelle IPL hè una prucedura di cura di a pelle chì usa putenti esplosioni di luce per migliurà l'aspettu di a pelle.L'onde di luce aduprate sò filtrate per escludiri ogni lunghezza d'onda dannosa (cum'è l'onda ultravioletta) è mantenite in u intervalu adattatu per scaldà è eliminà e cellule mirate.
Frà questi sò e cellule di pigmentu, chì sò rispunsevuli di moles è iperpigmentazione.L'IPL hè ancu destinatu à un compostu truvatu in u sangue chjamatu oxyhemoglobin per aiutà à trattà quelli cù rosacea.Quandu a temperatura di l'oxyhemoglobin hè abbastanza elevata, distrugge i capillari dilatati vicinu à a superficia di a pelle chì sò rispunsevuli di l'aspettu rossu vistu in i malati di rosacea.
Infine, l'IPL stimula i celluli di a pelle chì producenu collagenu chjamati fibroblasti.L'aumentu di a produzzione di collagene aiuta à riduce e arrughe è trattà u tissue cicatriziale.Sti fibroblasti cuntribuiscenu ancu à a produzzione di l'acidu hyaluronicu, una sustanza chì mantene a pelle idratata è cuntribuisce à un aspettu di ghjuventù.

IPL versus trattamentu laser
U rejuveneamentu di a pelle IPL è u resurfacing di a pelle laser sò prucedure simili in quantu i dui migliurà a pelle cù trattamenti di luce.Induve si differenzianu hè in u tipu di luce chì utilizanu: IPL pruduce luce in una larga gamma di lunghezze d'onda;La resurfacing laser usa una sola lunghezza d'onda per volta.
Questu significa chì l'IPL hè menu cuncentrata, facendu menu efficace à trattà l'irregularità di a pelle seria, cum'è cicatrici.In ogni casu, significa ancu chì u tempu di ricuperazione per l'IPL hè significativamente più cortu cà per a terapia laser.

Beneficii di u Rejuvenation di a Pelle IPL
L'IPL benefica a pelle principarmenti distrughjendu i composti chì causanu iperpigmentazione è rossu, è incuraghjendu a furmazione di collagene.Queste duie funzioni aiutanu:
●Reduce discolorations di a pelle, cum'è freckles, birthmarks, macchi di età è di u sole
●Rid a pelle di ferite vascular, cum'è capillaries rottu è spider vini
●Improve l'apparenza di cicatrici
●Tighten è liscia a pelle
●Reduce wrinkles è taglia pori
●Reduce redness facial resulting da rosacea


Tempu di Postu: 21-Mar-2022