Differenza trà IPL, LASER è RF

Oghje, ci sò parechji strumenti di bellezza fotoelettrica.I principii di sti strumenti di bellezza sò principarmenti divisu in trè categurie: fotoni, laser, è freccia radio.

IPL

33

U nome cumpletu di l'IPL hè Intense Pulsed Light.A basa teorica hè l'azzione fototermale selettiva, chì hè u listessu cum'è u principiu di laser.Sottu paràmetri di lunghezza d'onda adattati, pò assicurà u trattamentu efficace di a parte malata, è à u stessu tempu, u dannu à u tissutu nurmale circundante hè chjucu.

A più grande differenza trà i fotoni è i laser hè chì u rejuvenimentu di a pelle fotonica hà una gamma di lunghezze d'onda, mentre chì a lunghezza d'onda di i laser hè fissa.Allora Photon hè in realtà un all-rounder, sbiancante, sguassate u sangue rossu, è stimulating collagen.

L'IPL hè u rejuvenimentu di a pelle fotonica più tradiziunale, ma ci sò potenziali periculi di sicurezza, cum'è un effettu debule, un forte dolore è un scalding faciule per via di un rapidu riscaldamentu.Allora avà ci hè Optimal Pulsed Light, OPT di luce pulsata perfetta, chì hè una versione aghjurnata di luce pulsata, chì usa una onda quadrata uniforme per eliminà u piccu energeticu di l'energia di trattamentu, facendu più sicura.

Ci hè ancu a luce pulsata DPL, Dye Pulsed Light, chì hè spicializata in u trattamentu di e malatie di a pelle vascular, cum'è sangue rossu, marche d'acne rossu, etc. DPL hè megliu cà OPT per u trattamentu di i globuli rossi, perchè a so banda di lunghezza d'onda hè assai stretta, chì si pò dì chì hè trà fotoni è laser.À u listessu tempu, hà i vantaghji di u laser è u pulsu forte, è hà un bonu effettu nantu à u sangue rossu, i segni di l'acne, u flussu faciale è parechji prublemi di pigmentu.

LASER

34

Quandu si parlava di fotoni prima, hè statu mintuatu chì u laser hè una lunghezza d'onda fissa, chì hè utilizata per trattà prublemi specifichi.I cumuni sò l'epilazione laser, moles laser, etc.

In più di a depilazione, i laser ponu ancu sguassà altre prublemi chì sò assai diffirenti da a pelle circundante.Cum'è a melanina (spot moles, eliminazione di tatuaggi), pigmentu rossu (emangioma), è altre imperfezioni di a pelle cum'è papule, crescite è arrughe faciale.

Laser hè divisu in ablation è non-ablative, principalmente per via di a diffarenza di energia.Quelli laser chì sguassate i difetti sò principalmente laser di esfoliazione.L'effettu di l'ablation laser hè naturalmente megliu, ma relativamente, u periodu di dolore è di ricuperazione serà più longu.E persone cun custituzione cicatriziale anu bisognu di sceglie u laser di ablazione cù cura.

RF

A freccia radio hè assai sfarente da i fotoni è i laser.Ùn hè micca luce, ma una forma corta di onde elettromagnetiche alternate à alta frequenza.Hà e caratteristiche di non-intrusiveness è alta sicurezza.Cunduce u riscaldamentu elettricu cuntrullatu di u tissutu di destinazione di a pelle.Stu dannu termale cuntrullatu di a pelle pò influenzà i cambiamenti strutturali di a pelle, è ancu a durata di u collagenu per rinfurzà u collagen.

A radiofrequenza calà u tessulu di posizionamentu per prumove a cuntrazione di u collagenu sottucutaneu, è à u stessu tempu pigliate misure di rinfrescante nantu à a superficia di a pelle, a capa di dermis hè riscaldata è l'epidermisa mantene una temperatura normale, à questu tempu, si verificanu duie reazzioni. : unu hè chì a capa di dermis di a pelle s'ingrossa, è i rughjoni seguitanu.superficiale o spariscia;u sicondu hè u remodeling di u collagenu subcutaneous per generà un novu collagenu.

U più grande effettu di a radiofrequenza hè di stimulà a regenerazione di u collagene, migliurà e arrughe di a pelle è a struttura, è a prufundità è l'effettu sò più forti di u fotone.Tuttavia, hè inefficace per freckle è micro-telangiectasia.Inoltre, hà ancu un effettu di riscaldamentu nantu à e cellule di grassu, cusì a freccia radiu hè ancu utilizata per dissolve u grassu è perdiri pesu.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022