Nd.YAG TRATTAMENTE PRINCIPIU

10

A basa teorica per u trattamentu laser di a pigmentazione di a pelle è a bellezza laser hè a teoria "fototermolisi selettiva" pruposta da u duttore Anderson RR.è Parrish JA.in i Stati Uniti in u 1983.

A fototermolisi selettiva hè l'assorbimentu selettivu di l'energia laser da certi cumpunenti di tissuti specifichi, è u calore generatu da l'effetti termali distrugge questi cumpunenti di tissuti specifichi.

U sistema immune è metabolicu di u corpu pò assorbe è eliminà questi detriti di tissuti danucati per ottene u scopu di trattà e malatie pigmentate.Emette istantaneamente energia laser per sfracicà in modu efficiente u cromoforu di u tissutu malatu.

Una parte di u cromoforu (epidermale) hè fragmentatu è escretatu da l'epidermisa.Una parte di u cromoforu (sottu à l'epidermisa) hè spartutu in particeddi chjuchi chì ponu esse ingugliati da macrophages.

Dopu à a digestioni di fagociti, hè infine excreted attraversu a circulazione limfatica, è u cromoforu di u tessulu malatu diminuisce gradualmente finu à chì sparisce, mentre chì u tissutu normale circundante ùn hè micca danatu.

11 12


Tempu di post: Jul-22-2022