A luce pulsata intensa (terapia IPL) hè veramente efficace per i punti scuri è a decolorazione?

Cosa hè un IPL?
NEWS-4
Intense Pulsed Light (IPL) hè un trattamentu per i punti marroni, rossi, macchi di età, vasi sanguigni scoppiti è rosacea.
L'IPL hè un prucessu non invasivu chì usa impulsi intensi di luce a banda larga per corregge a decolorazione di a pelle senza dannà a pelle circundante.Questa luce à spettru largu scalda è rompe i punti marroni, u melasma, i capillari rotti è i macchi di u sole, riducendu visibilmente i segni di l'età.
Cumu funziona l'IPL?
Quandu simu in i nostri 30 anni, cuminciamu à perdiri a produzzione di collagene è elastina è a nostra rotazione di e cellule cumencia à rallentà.Questu rende più difficiuli per a pelle di ricuperà da l'inflamazioni è a ferita (cum'è u sole è u dannu hormonal) è cuminciamu à nutà linee fini, arrughe, tonu irregolare di a pelle, etc.
IPL usa a luce di banda larga per mira à pigmenti specifichi in a pelle.Quandu l'energia luminosa hè assorbita da e cellule di pigmentu, hè cunvertita in calore è stu prucessu si rompe è elimina i pigmenti indesiderati da a pelle.Una di e cose interessanti di stu prucessu hè chì l'IPL penetra in a seconda capa di a pelle senza dannà a capa superiore, cusì pò migliurà cicatrici, arrughe, o culore senza dannà e cellule vicine.

U flussu di prucessu IPL
Prima di u vostru trattamentu IPL, unu di i nostri specialisti in cura di a pelle esaminerà a vostra pelle è discuterà un approcciu persunalizatu à i vostri bisogni.
Duranti sta prucedura, un specialista pulirà l'area da trattà è poi applicà un gel di rinfrescante.Vi sarà dumandatu di stenderà in una pusizioni rilassata è cunfortu è vi furniremu occhiali di sole per prutege i vostri ochji.Allora appiccicate delicatamente u dispusitivu IPL à a pelle è cuminciate à pulsa.
A prucedura generalmente dura menu di 30 minuti, secondu a dimensione di a zona trattata.A maiò parte di a ghjente si trova ligeramente scomoda è micca dolorosa;parechji dicenu chì hè più dolorosa cà a cera di bikini.


Tempu di Postu: Apr-15-2022